W sobotę 14 kwietnia w Domu Działkowca odbyło się coroczne Walne Zebranie Sprawozdawcze.

Na zebraniu gościliśmy licznie przybyłych gości w tym:

  • Arkadiusz Kraszkiewicz Z-ca Prezydenta Miasta Wejherowa
  • Marcin Drewa V-ce Przewodniczący Rady Miasta
  • Arkadiusz Szczygieł Radny Miasta Wejherowa
  • Czesław Kukowski Radny Miasta Wejherowa

Obecni byli również przedstawiciele Policji i Straży Miejskiej.

Poniżej przedstawiamy sprawozdanie z zebrania i stanowisko ROD w sprawie ustawy o ułatwieniu w przygotowaniu realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz realizacji inwestycji towarzyszących:

  • sprawozdanie-walne-2018-1
  • sprawozdanie-walne-2018-2
  • sprawozdanie-walne-2018-3
  • stanowisko-rod

 

Uchwały walnego zebrania sprawozdawczego:

  • nr 1/18

    w sprawie zatwierdzenia sprawozdania z działalności i sprawozdania finansowego Zarządu ROD w 2017 r sprawozdanie finansowe Zarządu ROD za 2017 r składające się:

    z bilansu zamykającego się po stronie aktywów i pasywów

    rachunku zysku i strat

    sprawozdanie z Funduszu Rozwoju

    sprawozdanie z Funduszu Oświatowego

    nr 2/18

    - w sprawie zatwierdzenia sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej ROD w 2017 r

    nr 3/18

    - w sprawie wysokości poszczególnych opłat ogrodowych i terminu ich wnoszenia

    Termin wnoszenia opłat do dnia 30.06.2018 r

    nr 4/18

    - w sprawie planu pracy na 2018 r

    nr 5/18

    -w sprawie preliminarzy finansowych na 2018 r przyjęto

    nr 6/18

    w sprawie realizacji zadania inwestycyjnego P.N. Zakup kontenera biurowego na biuro ROD

    nr7/18

    w sprawie wniosku o przyznanie dotacji z okręgowego lub krajowego Funduszu Rozwoju.

    nr 8/18

    - w sprawie dofinansowania działkowców do zakupu kontenera na biuro ROD

    nr 9/18

    - w sprawie realizacji zadania inwestycyjnego PN. Zakup i montaż lamp solarnych.

    nr 10/18

    - w sprawie realizacji zadania remontowego PN. Prace remontowe w hydroforni – wymiana wodomierza, zaworu, ewentualnie remont lub naprawa pompy.

    nr 11/18

    - w sprawie realizacji zadania remontowego PN. Wymiana rynien i opierzenia dachu w świetlicy ROD, elewacja.

    nr12/18

    - w sprawie nagrody za prace na rzecz ogrodu

    nr 13/18

    - w sprawie opłaty energetycznej (straty energii, ubytki)

    nr 14/18

    - w sprawie otwarcia bramy wjazdowej do ogrodu

    otwierać bramę wjazdową do ogrodu od miesiąca V-IX w każdą ostatnią sobotę miesiąca od godz. 9.00 – 17.00 oraz w miesiącu IV i X przez okres tygodnia.